full
color
#666666
http://www.imommy.pl/wp-content/themes/zap-installable/
http://www.imommy.pl/
#2598D5
style2
511 000 897
Czechowicka 25, 04-482 Warszawa

Centrum prasowe

DO-RETAILNETU-str_8_Aduma_SA-680x308

Artykuł:

Nowe technologie

Joanna Sikora – Nowe technologie zmieniają galerie handlowe, 5.08.2014

Żyjemy w okresie niezwykle dynamicznej informatyzacji społeczeństwa i rozwoju nowoczesnych technologii, które coraz śmielej wkraczają w nasze codzienne życie. Wykorzystanie ich w polskich galeriach handlowych to wciąż rzadkość i jeden z obszarów, który umiejętnie wykorzystany, pozwoli wyróżnić się na rynku i pozostać zapamiętanym wśród klientów.
Pobierz artykuł

 

 

 

 

DO-RETAILNETU-str_8_Aduma_SA-680x308

Poradnik:

Bezpieczny plac zabaw

poradnik dla administratorów i właścicieli

Zadaniem rodziców i opiekunów jest pomoc w trakcie zabawy oraz nieograniczenie
prawa dzieci do ekspresji. Natomiast obowiązkiem każdego, kto umożliwia zabawę – zapewnienie dzieciom maksymalnej ochrony zdrowia i życia najmłodszych.
Pobierz poradnik

 

 

 

 

badania-jakosc

Raport specjalny:

Miliardy złotych w rękach dzieci

Ogólnoposkie Badanie Polskiego Programu Jakość Obsługi dotyczące wpływu dzieci na decyzje zakupowe rodziców

96% Polaków potwierdza, że dzieci mają wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Dotyczy to nie tylko wartego ponad 2 miliardy złotych rynku zabawek, ale także wartych dziesiątki miliardów złotych zakupów samochodów, mieszkań, mebli, wczasów, a nawet ubrań i kosmetyków dla rodziców!

Pobierz Raport

 

 

 

 

 

badania2

Raport:

Centra handlowe przyjazne dzieciom

Centra handlowe przyjazne dzieciom AGLOMERACJA WARSZAWSKA CZERWIEC 2014

„Do odwiedzania centrum handlowego z dzieckiem zachęcają mnie: czyste toalety, dobre sklepy, kino i place zabaw.”

Pobierz Raport

 

 

3eventy

Badanie:

Eventy w centrach handlowych

Mind Progress Group – Jak sprawdzić czy eventy w centrach handlowych przynoszą korzyści?

Działania eventowe mogę mieć różny charakter, ale w większości stawiane są przed
nimi głównie dwa główne cele: zwiększenie sprzedaży lub zbudowanie wizerunku
marki.

Pobierz badanie

 

 

4loyal

Artykuł:

Loyalty Programs For Kids

JCPenney CEO: „We Can Have Loyalty Programs For Kids.” Doing It Is Smart. Saying It Isn’t?

„We want to be the best place to buy every great American brand like Dockers and Hagger and Levi, and we will do that in our shop format. We are moving in an area where we will see the street changes for kids, where we have place for kids to play games on iPads, Max, Lego.(…)”

Pobierz artykuł

 

 

5ulice

Raport:

Ulice handlowe

Perspektywy rozwoju ulic handlowych w 8 największych miastach w Polsce, Maj 2014

Wyniki ankiety wyraźnie wskazują, że niezależnie od kategorii, większość pieniędzy konsumenci wydają w centrach handlowych, co znajduje potwierdznie we wszystkich analizowanych miastach.

Pobierz badanie

 

 

 

default
Loading posts...
link_magnifier
#5C5C5C
on
loading
off