Artykuł:
Nowe technologie
Joanna Sikora – Nowe technologie zmieniają galerie handlowe, 5.08.2014Żyjemy w okresie niezwykle dynamicznej informatyzacji społeczeństwa i rozwoju nowoczesnych technologii, które coraz śmielej wkraczają w nasze codzienne życie. Wykorzystanie ich w polskich galeriach handlowych to wciąż rzadkość i jeden z obszarów, który umiejętnie wykorzystany, pozwoli wyróżnić się na rynku i pozostać zapamiętanym wśród klientów.
Pobierz artykuł
Poradnik:
Bezpieczny plac zabaw
poradnik dla administratorów i właścicieliZadaniem rodziców i opiekunów jest pomoc w trakcie zabawy oraz nieograniczenie
prawa dzieci do ekspresji. Natomiast obowiązkiem każdego, kto umożliwia zabawę – zapewnienie dzieciom maksymalnej ochrony zdrowia i życia najmłodszych.
Pobierz poradnik
Raport specjalny:
Miliardy złotych w rękach dzieci
Ogólnoposkie Badanie Polskiego Programu Jakość Obsługi dotyczące wpływu dzieci na decyzje zakupowe rodziców
96% Polaków potwierdza, że dzieci mają wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Dotyczy to nie tylko wartego ponad 2 miliardy złotych rynku zabawek, ale także wartych dziesiątki miliardów złotych zakupów samochodów, mieszkań, mebli, wczasów, a nawet ubrań i kosmetyków dla rodziców!
Raport:
Centra handlowe przyjazne dzieciom
Centra handlowe przyjazne dzieciom AGLOMERACJA WARSZAWSKA CZERWIEC 2014„Do odwiedzania centrum handlowego z dzieckiem zachęcają mnie: czyste toalety, dobre sklepy, kino i place zabaw.”
Badanie:
Eventy w centrach handlowych
Mind Progress Group – Jak sprawdzić czy eventy w centrach handlowych przynoszą korzyści?Działania eventowe mogę mieć różny charakter, ale w większości stawiane są przed
nimi głównie dwa główne cele: zwiększenie sprzedaży lub zbudowanie wizerunku
marki.
Artykuł:
Loyalty Programs For Kids
JCPenney CEO: „We Can Have Loyalty Programs For Kids.” Doing It Is Smart. Saying It Isn’t?„We want to be the best place to buy every great American brand like Dockers and Hagger and Levi, and we will do that in our shop format. We are moving in an area where we will see the street changes for kids, where we have place for kids to play games on iPads, Max, Lego.(…)”
Raport:
Ulice handlowe
Perspektywy rozwoju ulic handlowych w 8 największych miastach w Polsce, Maj 2014Wyniki ankiety wyraźnie wskazują, że niezależnie od kategorii, większość pieniędzy konsumenci wydają w centrach handlowych, co znajduje potwierdznie we wszystkich analizowanych miastach.